söndag 15 februari 2009

Kurs och TÄVLING/UTLOTTNING!

Det är klart nu! :) Jag ska hålla en nybörjarkurs i hur man gör handgjorda kort! Den kommer vara i Duved söndagen den 22 mars! Förutsatt att det blir några anmälningar så klart... :) Så här ser flyers och affischer ut:
För att "spread the word" så att säga, tänkte jag ha en liten tävling/utlottning här på bloggen!!!! Vår första tävling! :) Priserna är som följer:

1:a pris är världens sötaste ren! Jag hittade en så himla fin turkos ren på Åre Hemslöjd, men den passar inte riktigt hemma hos oss, så därför tänkte jag lotta ut den här. Tillsammans med den lilla renen så kommer också en strut Årechoklad. Det är en av deras nya smaker: Tequila/limetryffel, och det blev den eftersom den fina limegröna färgen passade så bra med det turkosa. Utöver detta får förstapristagaren ett litet vårpaket med diverse scrapbooking-/kortsaker, såsom blommor i tyg och trä, öljetter, utsmyckningar och brads.
2:a pris är ett litet vårpaket med diverse scrapbooking-/kortsaker, såsom blommor i tyg och trä, öljetter, utsmyckningar och brads.

Hur gör man då för att vinna?!? Jo:

1) Lämna en kommentar till detta inlägg med info om hur du kan bli nådd (blogg och/eller mail)
2) Vill du ha en extra chans att vinna? Länka till det här inlägget från din blogg, så får du en extra lott i dragningen! (Låna gärna en av bilderna ovan, och glöm inte skriva att du länkat i gästboken)

Dragning sker efter midnatt den 15 mars, så det är bara att sätta igång! :)

Lycka till! önskar Addis

33 kommentarer:

Anonym sa...

Vem skulle inte vilja gå på kurs med dig? Synd att du beger dig så jäkla långt bort hemifrån... *s*

Klart jag länkar till dig i bloggen

ANNIKA sa...

Hejsan!
vad kul med en tävling,brukar besöka er blogg då och då...
den turkosa renen är ju fin, den skulle inte vara fel att få.
ha det så bra!
gustafsson.57@hotmail.com

Neda sa...

Nu är jag vara med o tävlar...

Kram

Anonym sa...

Mina kontaktuppgifter har du ju! mowgliiduved.blogg.se

//Linda sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)
Självklart har jag länkat också:
http://linblogg.blogspot.com/2009/02/ren-153.html

//Linda (mail: oai@live.se )

Anonym sa...

Vilken söting! Klart jag vill vinna honom/henne. Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/ren-mm-15-mars.html

Mollymera sa...

Söt är han, lilla renen. Jag tänker på stugan vi hade när jag var liten, adressen var Renen 12.
Hoppas han blir min födelsepresent jag fyller den 16 mars.
Många kramar // C

Anonym sa...

jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/ren-choklad-scrapbooking-prylar-1.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Carma sa...

Nu äntligen har jag fått tid till att delta i din tävling. Finns länk i båda mina bloggar. :-)
Kram

Tereza heter jag och... sa...

Nu har jag också gjort som några av de andra töserna och länkat till din fina blogg och tävling! Kram Kram

Anonym sa...

Vilka fina priser! Min pojkvän är renskötare så denna söta lilla ren skulle jag väldigt gärna vela överraska honom med :)"Tequila/limetryffel" låter som en väldigt intressant smakkombination på choklad, skulle vara jättespännande att porva på!

Ha en trevlig dag!

Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/vinn-en-ren-och-arechoklad.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag är med :)

Therese sa...

Vilken annorlunda ren - den bara måste jag vara med och tävla om! Och det skadar ju inte att min favorit årestrut även ingår... Jag avnjöt en sådan när jag gjorde vår i vårt vardagsrum förra veckan. dEt blev brunt med limegröna inslag å då passade ju struten in ;-P Men nu får jag sota för det... En promenad i solen kanske mildrar det dåliga samvetet?!

Hoppas du får en fin dag,

Kram Therese

Anonym sa...

Vad fin =) Klart man vill vara med o tävla =)

Anonym sa...

Limechoklad! muums :D
Haha härlig ren också, snygg faktiskt!

Jag är med

Anonym sa...

Nämen sicken söt ren.. älskar Norrland och alla dess tillbehör men bor själv i Uppsala.

min mail är mariette_85@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken trevlig tävling, jag vill givetvis vara med!

Här har jag länkat:
http://deliquate.blogg.se/2009/february/ren-choklad-varpaket.html

Kram
mainnaho@hotmail.com

Nanna sa...

Jag vill vara med!
Söt ren, och gott med choklad ;-)

nannaeatlive.se

Anonym sa...

länkat och vill vinna

Anonym sa...

åh åre choklad =) Älskar.. detta vinner jag gärna =)

Anonym sa...

glömde lämna min blogg :P

Anonym sa...

Jag tävlar gärna!!!

nobnala@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! :D Ha det bra! Kram Tilda!

Anonym sa...

Denna chans vill man ju inte missa, så jag tar också en lott!

Någon gästbok kunde jag inte hitta, så jag skriver mailadressen här!

Vilka härliga vinterbilder!!

Ha en fortsatt bra dag!

gotland@speedmail.se

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Renen hade passat perfekt i vårt vita fönster.

LillaLiten sa...

Jag är med!! Har länkat på min tävlingsblogg:-) http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-15-mars_1337.html

// Laura

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Anonym sa...

nu finns det en länk

♥ cloudberrie ♥ sa...

Tack för titten & spåret i min blogg så jag hittade dig! Kul att hitta en slalom fantast :)

Vilken söt liten ren, såg att hembygdsmuseet här i centrum hade dem med och de är riktigt söta. Åre choklad ÄLSKAR jag!!! Så jag vill gärna vara med i din tävling.
Jag har länkat i min blogg & lagt in bilden.

Ha en fin dag i backen du med i morgon ;)

KRAM från Eva cloudberrie

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla.
Jag har länkat till tävlingen i min blogg:
http://sandratipsar.blogg.se/2009/march/tavla-om-en-ren.html

Anonym sa...

Jag vill vara med!
Har länkat: http://mumandme.blogg.se/2009/march/turkos-ren-tom-153.html

Anonym sa...

Blev hemskans förtjust i den underbart söta renen, hoppas på vinst!
Du når mig på elina@live.se