måndag 20 april 2009

Addis födelsedag!

I lördags var det ju Addis födelsedag, och jag vill börja det här inlägget med att tacka för alla gratulationer, och alla hälsningar och presenter jag fått. Och ett stort tack till de som var med och firade min dag! :)
Dagen började med brunch på restaurang Kvarnen på Söder. Jättemumsig mat och mycket efterrätter.
Leif försöker få Thea att skratta! :)
På kvällen käkade vi prinsesstårta hemma hos Betsy (rosa såklart), och en tanke gick till goa Cissi som firade sin 30-årsdag i Göteborg! P&K och GRATTIS till dig!
Så här glada var mina gäster efter rosa tårta och rosa bubbel:
Här med en av mina äldsta vänner Christian: Och så måste vi bara avsluta med en bild på underbara vännernas tokigt söte Egil. Tack för att vi fick bo hos er!!!

Och ännu senare på kvällen gick vi ut och "shook our booties off" på 80's, till en massa gamla och nya DM-hits och t o m lite Modern Talking! :)

2 kommentarer:

Anna Tholson sa...

Ojdå! Grattis i efterskott då!!

Addis och Leif sa...

Tackar! :)